Tikla

31 Mayıs 2018 Perşembe

Hergün okunması gereken dua

İsimlerinin en hayırlısı Allâh’ın adıyla başlarım. Göklerin ve yerin Rabbi Allâh’ın adıyla başlarım. O’nun isminin olduğu yerde, yeryüzünde hiçbir şeyin zarar ve eziyet edemeyeceği Allâh’ın adıyla başlarım. Her şeye yeten Allâh’ın adıyla başlarım. Affeden Allâh’ın adıyla başlarım.
İsminin anıldığı yerde, yerdekilerden ve göklerdekilerden hiçbir şeyin zarar vermeyeceği Allâh’ın adıyla başlarım. O çok bilen ve işitendir. Nefsim ve dînim için Allâh’ın adıyla başlarım. Âilem ve malım için Allâh’ın adıyla başlarım. Bana her şeyi veren Allâh’ın adıyla başlarım. En büyük

Allâh’tır. Korktuğum her şeyden en büyük Allâh’a sığınırım. Rabbim Allâh’a karşı son derece dikkatli davranır ve ona hiçbir şeyi ortak koşmam. Sana yakın olan azîz olur. Senin övgün ne yücedir. Senin isimlerin çok mukaddestir. Senden başka ilâh yoktur. Ey Allâh’ım her inatçı zalimden, âsî şeytandan, yalnış hüküm vermeden, nefsimin şerrinden ve Senin kontrolünde olan bütün canlıların şerrinden Sana sığınırım. Muhakkak ki Allâh doğru yolun sahibidir. İhsan sahiplerinin üzerinde azametiyle lütuf sahibi olan Allâh’ım! Kudretinle hükümdarların üzerinde hükümrân olan Allâh’ım! Yerin altında olanları, arşın üstünde olanları bilen Allâh’ım! Gönlümdeki vesveseleri apaçık bilen, apaçık olan şeyleri ilmindeki sırlar gibi bilen Allâh’ım! Senin azâmetin önünde her şeyin boyun eğdiği Allâh’ım! Saltanâtına tüm sultanların boyun eğdiği Allâh’ım! Dünya ve âhiretin saltanâtı elinde olan Allâh’ım! Sabah akşam bana isabet eden üzüntü sıkıntı ve kederlere karşı bana rahatlık ve çıkış yolu nasîb eyle.
Ey günâhlarımı affeden, hatâlarımı görmezden gelen ve kötü amellerimi örten Allâh’ım! Sana saygıda kusûr etmeden Senden istemeyi bana nasîb eyle. Hatâ ettiğim
husûslarda Senin rahmetine güvenerek sana dua etmeyi bana nasîb eyle. Ben kendime kötülük ederken sen bana ihsân etmektesin. Ben isyanlarla senin buğzunu hak ederken Sen ni‘metlerle bana ihtiyâcın olmadığı halde aramızda sevgiyi yaratmaktasın. Benim gibi kusurlu bir kula Senden daha şefkatli daha merhametli bir dost görmedim. Buna rağmen sana olan güvenim senden istemeğe cesâretlendirdi beni. Cömertliğin, ihsanın, ikrâmın, zenginliğin hürmetine. Hz. Muhammed (s.a.v.)’e ve âline salât etmeni istiyorum. Kudretiyle bana salâh kapılarını açmanı, keder kapılarını kapamanı istiyorum. Ey merhametlilerin en merhametlisi olan Allâh’ım! Rahmetinle kudretinle göz açıp kapayıncaya kadar beni nefsime ve insanlara bırakma. Çünkü ben âcizim ve hüsrâna uğrarım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder