Tikla

31 Mayıs 2018 Perşembe

Yapılan büyü bozma uygulaması 1

İlk olarak abdest alınır ve kıble istikametine dönülür. Kıbleye döndükten sonra, diz üstü çökülür ve ilk büyü bozma duasının niyeti şöyle okunur:

"Allah'ım ben, Felak Suresi'nin gizemine ve ihtişamına sığınarak bana (veya falan kişiye) yapılan büyünün hükümsüz olmasını ve etkisini tamamen yitirmesini istiyorum ve bu niyetle sana el açıyorum."

Bu niyette parantez içindeki "falan kişiye" yerine, kendisine büyü yapılan kişinin adını söylememiz gerekiyor. Eğer kendimiz için yapıyorsak, parantez içini atlayabiliriz.

Bu niyetin ardından 1 kez euzu besmele çekip 33 kez de Felak Suresi okuyacağız ve şöyle dua edeceğiz:

"Allah'ım, bana (veya falan kişiye) yapılan büyüyü Felak Suresi hatırına ezelden ebede kadar iptal et ve bundan sonra bizi büyüye ve kirli emellere karşı muhafaza buyur. Âmin."

Bu sözlerin ardından yine 1 kez euzu besmele ve 33 kez de Felak Suresi okuyarak duayı bitirmiş oluyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder